سفارش تبلیغ
صبا ویژن

الو قلیون

سرویس (الو قلیان) الو قلیون که با تازگی مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته یک سرویس تازه و نو پا میباشد. در این نوع سرویس مشتری با توجه به نیاز های خود میتواند از خدمات متنوعی بهره مند شود. در این نوع سرویس مشتری سفارش قلیان خود را به صورت آنلاین و غیر حضوری دریافت مینماید. در این سرویس خدمات به این صورت ارائه میگردد. که مشتری با تماس با شرکت الو هوکا و ثبت سفارش خود. به صورت آنلاین، طعم توتون خود را انتخاب کرده و تعداد قلیان مورد نظر خود که نیاز دارد، را ثبت می نماید. و پس از آن مسئول رسیدگی تعداد سری های اضافه که هرکدام میتواند. از طعم های دیگری تشکیل شود را مورد برسی قرار میدهد، و پس از آن با دریافت موقعیت مشتری اقدام به ارسال خدمات خود می نماید.

سفارش آنلاین قلیان (الو قلیون)

سفارش آنلاین قلیون (الو قلیون)

 

مزایای سفارش آنلاین قلیون

در قدیم برای استفاده از قلیان دو راه بیشتر وجو نداشت، یکی از آنها این بود که به سفره خانه مراجعه نمایید. و یا از قلیان شخصی خود استفاده بنمایید، که قاعدتا هر کدام از این روش ها معایت خود را داشتند. ولی با به وجود آمدن الو قلیان ها (الو قلیون) شما به راحتی از دردسر درست کردن قلیان. و نداشتن قلیان به تعداد نیاز خود راحت می شوید. و به راحتی با ثبت سفارش خود در الو هوکا میتوانید هر طعمی از قلیان را که مورد نظرتان می باشد. به صورت زغال روشن ثبت آنلاین بنمایید و در سریعترین زمان ممکن ازخدمات شرکت الو هوکا استفاده بنمایید.

چه خدماتی در الو قلیون ارائه میشود؟

در این نوع سرویس که شرکت الو هوکا ارائه میدارد، دارای سه نوع پلن متفاوت بوده که به شرح زیر میباشد.

  • قلیان معمولی
  • قلیان عربی
  • قلیان اسپشیال

در سرویس الو قلیون: قلیون معمولی یا همان قلیان ایرانی یک نوع قلیان بوده که در آن شما پس از ثبت سفارش، باید طعم مورد نظر خود را برای قلیان انتخاب کنید. و پس از آن حداکثر تا 45 دقیقه سرویس مورد نظر به شما رسیده. و میتوانید اوقات خوشی را با آن در کنار دوستان و یا خانواده خود سپری کنید. لازم به ذکر است که سفارش آنلاین قلیون معمولی به صورت کوتاه بوده و حداکثر 5 ساعت کاری میتواند سرویس در نزد مشتری بوده و پس از آن مشتری نیاز به تمدید سرویس دارد.

اما در برخی موارد پیش می آید که شما دارای مهمان های خاصی هستید و یا میخواهید برای مجالس خود از سرویس های خاصی استفاده کنید که اینجا پای سفارش آنلاین قلیون عربی به میان می آید. این نوع قلیان با قلیان معمولی تفاوت بسیاری دارد. در این نوع قلیان از تنه های دو کپه استفاده شده. و کام دهی در آن ها بسیار بالا بوده و از زیبایی های خاصی برخوردار هستند. و به شما عزیران میتوان این اطمینان را داد که این نوع قلیان به راحتی میتواند شما را در میهمانی ها یاری رساند.

نوع اخری که در سفارش آنلاین قلیون مورد استفاده میگیرد، سفارش آنلاین قلیون اسپشیال می باشد. این نوع قلیان که برای مهمانی های خاص مورد استفاده قرار می گیرد. کمی نسبت به دیگر همتاهای خود گرانتر بوده، و دلیل آن استفاده از خود تکه های میوه به صورت طبیعی در قلیان می باشد. به این صورت که شما به جای استفاده از توتون از سری میوه که خود دارای توتون می باشد، استفاده میکنید و مانند قلیان عربی نیاز شما را به خوبی برطرف می نماید.

موارد بهداشتی در الو قلیون

موارد بهداشتی یکی از مهمترین عوامل بخصوص از زمان همه گیری ویروس کرونا می باشد. که بسیار مورد توجه هموطنان عزیز می باشد. شرکت الو قلیون بسیار مفتخر است که اعلام بدارد. در سرویس های ارائه شده توسط این شرکت تمامی قلیان های ارائه شده توسط الو قلیون پس از هربار مصرف به دقت شسته شده و ضد عفونی میگردد. تمامی شلنگ های استفاده شده در سفارش آنلاین قلیون شما به صورت یک بار مصرف بوده و بعد از هر بار مصرف. و تحویل قلیان از مشتری شلنگ ها معدوم میشود. الو قلیون به جرعت یکی از معتبر ترین شرکت های ارائه دهنده خدمات سفارش آنلاین قلیان بوده. که در تمامی سرویس های خود بهداشت را به خوبی رعایت کرده و می کند.