سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فلاشینگ نما

فلاشینگ نما: در گذشته با توجه به نیاز های روز آن زمان پس از شکل گیری معماری امروزی پس از ساخت ساختمان به منظور زیبایی و شکل دهی کامل به بنا ساختمان از نما استفاده شد. به طوری که نمای ساختمان به بیرونی ترین جز یک ساختمان اطلاق شد که در زمره مهمترین بخش یک ساختمان قرار گرفت . به طوری که امروزه بسیاری از نماهای ساختمان از ارزش تاریخی بالایی برخوردار هستند. و در لیست منابع تاریخی قرار گرفته اند و از ارزش بالایی برخوردارند. . با گذشت زمان با توجه به نیاز به ترمیم و شکل گیری نما قدیمی به صورتی که امروزه در تمامی ساختمان ها مورد استفاده قرار میگیرد شکل گرفت.
فلاشینگ نما

فلاشینگ نما

ساختار فلاشینگ نما

امروزه فلاشینگ نما به یکی از مهمترین گزینه ها در اجرای نمای خارجی یک ساختمان، پس از ساخت بدل شده است که به وسیله آن به راحتی میتوان نمای ساختمان را با توجه به معماری ساخت منحصر به فرد خود پوشش دهد و تمامی سلایق مورد نیاز را به راحتی برای افراد براورده سازد. به طور کلی میتوان گفت که:

پوششی فلزی برای روی دیوارهای سطح خارجی ساختمان (دیوار پشت بام – دیوار حیاط – جلو پنجره ها) جهت محافظت در برابر برف و باران میباشد. که از ساختمان در برابر عوامل محیطی در شرایط مختلف محافظت کرده و زیبایی سازه را نیر به طورت مداوم حفظ و تغییر زیبایی ظاهری آن جلوگیری میکند.

فلاشینگ ابزاری است که اغلب جهت آب بندی نمای ساختمان و پنهان نمودن سازه شیروانی به کار می رود.گروه صنعتی ساختمانی برای استفاده از فلاشینگ در سقف های شیروانی معمولاً این ابزار بر روی آخرین پروفیل سازه شیروانی جوش ( یا پرچ) شده و در زیر ورق های شیروانی قرار می گیرد.معمولاً نمای شیروانی بر روی آخرین پروفیل جوش شده و ورق شیروانی بر روی آن قرار می گیرد.

از جمله مزایای فلاشینگ نما می توان به:

  1.  پنهان نمودن خرپای شیروانی
  2.  جلوگیری از پیچیدن باد در سازه که ممکن است باعث کنده شدن ورق های شیروانی شود.
  3.  ایجاد نمایی زیبا در زیر سقف های شیروانی
  4. آب بندی مناسب سقف شیروانی

انواع اجرای فلاشینگ نما

  •  قابل اجرا بر روی پیشانی ساختمان جهت زیبایی
  • اجرای انواع طرح های چهارگوش و نیم دایره در بام های شیبدار با ورق های ضخیم از جنس گالوانیزه
  • اجرا به صورت پارتیشن داخلی برای مراکز صنعتی، ساختمانی و …
  • پوشش دو سطح مجزا به وسیله فلاشینگ (ژوئن)
  • پوشش سقف نورگیر (روشنایی ) به وسیله پلی کربنات

فلاشینگ نما تهران

فلاشینگ نما در تهران: گروه  صنعتی ایلیا با سابقه درخشان فلاشینگ نما تهران، و با بهره مندی از مهندسان و متخصصین مجرب و توانا و اکیپ نصب ، آماده ارائه کلیه خدمات طراحی ، تولید و اجرای انواع  فلاشینگ نما در تهران به مردم عزیز این شهر میباشد. ما با بهره گیری از طراحی جدید و به روز دنیا و استفاده از متریال های مرغوب ایرانی و خارجی توانستیم بهترین ها را به شما کارفرمایان و مشتریان عزیز ارائه دهیم.

هر نوع پوشش خمکاری شده که برای پوشاندن نقاط مختلف کار استفاده میشود اصطلاحا فلاشینگ نما یا نما نامیده میشود.
پس از نصب ساندویچ پانل یا ورق گالوانیزه برای زیبایی هرچه بیشتر و پوشاندن نقاط اتصال سقف و دیوار یا دو دیوار متقاطع یا برای آب بندی نقاط مورد نیاز میبایست از انواع فلاشینگ و نبشی های مناسب برای محل مورد نظر استفاده نمود.

اجرای فلاشینگ نما در تهران

  • اجرای فلاشینگ روی دیوار جهت آبچکان برف و باران از ورق روغنی ورنگی در ضخامتهای گوناگون
  • اجرای فلاشینگ نمای پیشانی ساختمان
  • اجرای فلاشینگ جهت پوشش دو سطح مجزا (ژوئن)
  • اجرای پوشش سقف نورگیر(روشنایی)از پلی کربنات و فایبر گلاس
  • اجرای پوشش سقف محوطه سرباز پارکینگ وآلاچیق با استفاده از انواع ورق رنگی (سینوسی طرح سفال…)به انضماماجرای فلاشینگ نما تهران و لمبه
  • اجرای پوشش بام سوله ها انبارها کارخانه ها،کارگاه صنعتی و سالن های ورزشی،استخرها،پاساژها،ساختمانهای ویلایی،نورگیرها و … با استفاده از ورق های سینوسی رنگی ورق طرح سفال شادولاین پلی کربنات و ساندویچ پنل
  • اجرای پارتیشن داخلی محوطه اداری، تجاری، صنعتی، ورزشی، سردخانه های صنعتی و ساختمانی با استفاده از ساندویچ پنل
  • اجرای آبرو در بام های شیبدار از ورق گالوانیزه و ورق رنگی با ضخامت مختلف
  • اجرای لمبه کاری و ورق کاری زیر پوشش سقف